Friday 10 February 2012

Isteri saya hilang
Kelalang Kon Friday 10 February 2012 1 comments

Seorang suami berjumpa polis untuk melaporkan kehilangan isterinya yang keluar untuk membeli gula, namun tidak pulang-pulang. "sudah berapa lama isteri encik keluar rumah?" soal poli
"Saya tidak PASTI pula. tengahari atau pagi tadi KOT".
"Dia pakai baju warna apa?"
"Tak pasti baju warna apa. tak kelabu hitam kot"
"Baiklah. Dia ada bawa kad ATM  Meatau kad kredit bersama?"
"Kad ATM mmg dia selalu bawak bersama. Tapi kad kredit tak PASTI pula"polis tesebut menggeleng-gelengkan kepala.
"isteri encik keluar dengan kereta persendirian?
"ya tuan. dia keluar dengan kereta saya Produa MyVi. kereta saya berwarna silver, dah hampir 4 tahun 12 bulan usianya. bumper depan sebelah kiri ada kesan calar sikit. bahagian dalam kereta saya guna wangian Teddy Dream dari LovelyLace."
"ok. kalau macam tu kita cari kereta encik dulu, sebelum mencari isteri encik" kata polis sebelum menamatkan perbualan.

MORAL OF THE STORY
Adakah ada ketikanya material lebih mudah diterangkan ciri-cirinya secara terperinci daripada insan yang kita sayangi? Pulanglah ke rumah dan kenalilah insan-insan yang dekat dengan anda. mengenali untuk menyayangi, bukan untuk mencari benci.
In Category :
About The Author Ali Bajwa Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Facebook and Twitter

1 comment :