Wednesday 29 February 2012

A Visit from Special Guests....=)
Kelalang Kon Wednesday 29 February 2012 0 comments



         Alhamdulillah pada tanggal 24 Februari 2012 yang lalu, Dekan Fakulti Sains Gunaan, UiTM Shah Alam diiringi Timbalan Dekan HEA Fakulti dan Koordinator Pascasiswazah Fakulti telah meluangkan masa bertemu muka bersama-sama barisan staf dari Jabatan Sains Gunaan UiTM Pulau Pinang.   

Lawatan yang diadakan pada asalnya bertujuan untuk meninjau keperluan sedia ada yang wujud di sini bagi tujuan penubuhan Diploma in Science (DIS) yang bakal dijalankan pada penghujung tahun 2012 selain membincangkan beberapa perkara berbangkit.   Pada sebelah petangnya pula, sesi ramah mesra diadakan bersama staf dari jabatan.  Setinggi-tinggi ucapan penghargaan buat yang berbahagia Prof. Ri dan tetamu kehormat yang lain.  Sesungguhnya kami di sini senantiasa mengalu-alukan kedatangan kalian ke sini. 

Prof. Ri Hanum (Dekan FSG UiTM Shah Alam)

Dr. Famiza (Koordinator Pascasiswazah FSG)

Dr. Saidatul (Koordinator DIS,FSG UiTM Perlis)
Pensyarah UiTM Perlis

~~Sweet Memories~~

Kalau Ada Sumur Di Ladang,
Izinkan Saya Menumpang Mandi,
Kalo Ada Umur Yang Panjang,
Moga Kita Berjumpa Lagi.

Rose

p/s : Ayuh kita sama-sama berdoa moga-moga program DIS yang dirancang dapat dijalankan dengan jayanya...=)

-teratai BIru-
In Category :
About The Author Ali Bajwa Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore. Magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Facebook and Twitter

0 comments

Post a Comment